Detalių formavimas.

Detalių formavimas.

Standartinė Andrius » Sau 5th, '10, 21:54

Taigi, nors atrodys kvailoka, norėčiau paklausti kaip taisyklingai vynioti detales, kad gautųsi be popieriaus sulūžinėjimo. Vienas pavyzdys pateiktas žemiau esančiame paveiksliuke. Rodyklė - kryptis, kuria reikia susukti, suvynioti detalę:

Paveikslėlis
Panevėžys

Paveikslėlis
Andrius
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: Vas 13th, '09, 21:51
Miestas: Panevėžys

Re: Detalių formavimas.

Standartinė MariusKaubrys » Sau 5th, '10, 22:08

"Suminkštink" popierių - iš pradžių atsargiai "pabraukyk" paėmęs už detalės kraštų per stalo briauną aukštyn / žemyn išilgai krypties, kuria turi vyniotis detalė. Detalė pradės "gaubtis" tavo vyniojimui reikalinga kryptimi. Tada jau galima atsargiai perbraukinėti per plonesnę plokštumą - paz. per liniuotės kampą. Dabar turėtų normaliai susisukti. Jei nepavyksta - braukai tiek ir tol, kad susivyniotų pakankamai.
Jei matai, kad gaunasi per stora detalė - išsluoksniuok kartoną ir tada vyniok.
MariusKaubrys
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 659
Užsiregistravo: Geg 23rd, '09, 23:04
Miestas: Klaipėda

Re: Detalių formavimas.

Standartinė Andrius » Sau 5th, '10, 22:54

Išsluoksniuoti - ta prasme padaryti, kad kartono (popieriaus) sluoksniai atsiskirtų vienas nuo kito ar nuimt kokį sluoksnį? Ai dar kartais bandydvau sudrėkinti detalę su vandeniu, kartais išeidavo, kartais pradėdavo vyniotis ne į tą pusę.
Panevėžys

Paveikslėlis
Andrius
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: Vas 13th, '09, 21:51
Miestas: Panevėžys

Re: Detalių formavimas.

Standartinė MariusKaubrys » Sau 5th, '10, 23:04

Andrius rašė:Išsluoksniuoti - ta prasme padaryti, kad kartono (popieriaus) sluoksniai atsiskirtų vienas nuo kito ar nuimt kokį sluoksnį? Ai dar kartais bandydvau sudrėkinti detalę su vandeniu, kartais išeidavo, kartais pradėdavo vyniotis ne į tą pusę.

Taip, kad atsiskirtų. Tik į vandenį mirkyti nereikia. Užtenka "pavažinėti" per briauną ir kartono kraštas pats pradės "dalintis" į 2 dalis.
MariusKaubrys
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 659
Užsiregistravo: Geg 23rd, '09, 23:04
Miestas: Klaipėda

Re: Detalių formavimas.

Standartinė slatkus » Sau 6th, '10, 05:19

Aš darau truputį kitaip. Susirask kažką minkšto (kompo pelės kilimėlis tinka) ir pasiimk apvalų metalinį daiktą (aš naudoju savo peiliuko kotą) ir varyk kaip volas per plentą. Detalė pradės riestis. Kuo ilgiau "voluosi" tuo daugiau riesis. Na ir žinoma kuo minkštesnis paviršius ant kurio "voluosi", tuo greičiau ji riesis.

Kitas būdas, panašus į Mariaus, yra kelis kartus perbraukti su peilio ašmenimis blogąją detalės pusę. Turbūt matęs kaip tai daro gėlių parduotuvėse su dovanų juostelėmis.

Tikiuosi, kad kažką supratai, nes nelabai moku paaiškinti. :)
slatkus
Naujokas
 
Pranešimai: 160
Užsiregistravo: Bir 25th, '09, 22:16
Miestas: IS - Thingeyri, LT - Kaunas

Re: Detalių formavimas.

Standartinė Prunce » Sau 6th, '10, 10:04

Na, aš minkšto daikto neieškau, o nešiojuosi jį visada su savimi :D . Tai delnas - labai puikiai išsiriečia bet kokios detalės.
Tai tiek
kviečiu apsilankyti www.kvaksiuk.com/shop-eu/ Galbūt, tai, ko Tu ieškojai, yra čia...
Vartotojo avataras
Prunce
Site Admin
 
Pranešimai: 5785
Užsiregistravo: Lap 27th, '08, 21:50
Miestas: Gargždai

Re: Detalių formavimas.

Standartinė Andrius » Sau 6th, '10, 22:25

Dėkui už patarimus. Perskaičiau ir naujų, kurių iki tol net nežinojau.
Panevėžys

Paveikslėlis
Andrius
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: Vas 13th, '09, 21:51
Miestas: Panevėžys


Grįžti į KAIP TAI DAROMA?

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron