DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė minde26 » Bir 5th, '12, 22:23

su korpusu gražiai padirbėjai ir pagyros už užsispirymą :) įdomu ar modeli detalizuosi pavyzdžiui kniedijimą plokščiu ar šarvų nežinau tu morfologiniu žodžiu laivine nes žalias jame.antstatuose duryse na visur kur buvo naudojamas kniedijimas laivuose kad gyvūmą suteiktu laivui.realistiškumą.?
minde26
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: Spa 12th, '10, 19:42
Miestas: Joniskis

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė gede » Bir 5th, '12, 22:52

Kas dėl kniedžių, kol kas(kiek ten foto peržiūrėjau), kažkaip nepastebėjau, kad kniedės kažkur būtų panaudotos :roll: . Na dar reiks pasigilinti, nors įtariu, kad kniedės išėjo iš "mados", kartu su "Titaniku".
Vartotojo avataras
gede
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 669
Užsiregistravo: Lie 11th, '09, 18:50
Miestas: Panevėžys

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė Prunce » Bir 5th, '12, 22:58

Kokios kniedės XX a viduryje? Na, gal ir buvo jos, bet 200 kartų sumažink vieną iš didesnių to laikotarpio kniedę (apie 50 mm diametro) - ką gausi? 0,4 mm. Bet abejoju, kad šiuose laivuose jos buvo kur naudojamos. Jau patikimai buvo ištobulintas suvirinimas. O jis, kaip žinia, daug patikimesnis metalo lakštų jungimo būdas. Ir daug ekonomiškesnis . Taip pat tauposi vandentalpa - ko pasėkoje laive galima sumontuoti daugiau ginkluotės ar kitos naudingos įrangos.

Tai tiek
kviečiu apsilankyti www.kvaksiuk.com/shop-eu/ Galbūt, tai, ko Tu ieškojai, yra čia...
Vartotojo avataras
Prunce
Site Admin
 
Pranešimai: 5785
Užsiregistravo: Lap 27th, '08, 21:50
Miestas: Gargždai

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė minde26 » Bir 5th, '12, 23:06

na aišku bus žinoti kad jau xxa.pradžioj buvo siūles suvirinimo laivuose
minde26
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: Spa 12th, '10, 19:42
Miestas: Joniskis

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė Prunce » Bir 6th, '12, 07:16

Apie XX a. pradžią aš neminėjau - tik apie vidurį :D Štai ką apie laivo konstrukciją galima rasti net Vikipedijoje:
Конструкция:
Основной задачей, стоящей перед конструкторами, было создать мощный боевой корабль, не противоречащий условиям Версальского договора. В частности, водоизмещение корабля не должно было превышать 10 тыс. тонн. Немецкие инженеры подошли к её решению со свойственной им склонностью к инновациям. При строительстве широко применялась дуговая сварка деталей корпуса (вместо более традиционных заклепок). Дизельные двигатели MAN оказались значительно легче паровых котлов и турбин, обычно применяющихся на тяжелых кораблях. Трехорудийные башни главного калибра позволили разместить шесть 283-мм орудий, ненамного увеличив вес башни по сравнению с двухорудийной. Эти решения позволили значительно снизить общий вес судна. Но, даже несмотря на это, тоннаж судна превысил дозволенные 10 тыс. тонн. В официальных же источниках вес был указан, как не нарушаюший Версальского договора.


Tai tiek
kviečiu apsilankyti www.kvaksiuk.com/shop-eu/ Galbūt, tai, ko Tu ieškojai, yra čia...
Vartotojo avataras
Prunce
Site Admin
 
Pranešimai: 5785
Užsiregistravo: Lap 27th, '08, 21:50
Miestas: Gargždai

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė Antanas Povilaitis » Bir 6th, '12, 21:29

Kalbant apie suvirinimą ir kniedes, tai yra ne visiškai taip. Suvirinimo technologijos pradėtos naudoti XX a. pradžioje, sparčiau pradėtos diegti 4-tame dešimtmetyje, realiai galutinai įsitvirtino 6-ame dešimtmetyje. Nors dar ir vėlesniuose laikotarpiuose buvo naudojamas kai kurių elementų kniedijimas. "Admiral Sheer" pradėtas atrodo kažkur 1935 statyti. Ir kniedes ten naudotos daug kur. Kaip ir "Bismarck", " "Kenigsberg", "Graf Zeppelin" ir kituose laivuose. Taip, laivų korpusų išorės buvo virinamos, kad sumažinti pasipriešinimą, bet karkasai, antstatai, net pagrindinės artilerijos bokštai buvo pagrinde kniedyti. Tai lėmė keletas priežasčių. Pirma suvirinimo technologija tuo metu buvo pakankamai brangi ir sudėtinga. Antra - mažas suvirinimo patikimumas ir siūlių atsparumas. Namažai JAV, britų, prancūzų, vokiečių laivų reikėdavo remontuoti iškart po maksimalių eigų bandymų. Ir įpatingai po artilerijos galios išbandymų arba pirmų ilgesnių plaukiojimų. Dėl atatrankų ir vibracijų, didelių bangų poveikio, suvirinimo siūlės trūkinėdavo. Pvz. įpatingai apkrautuose pagrindinio kalibro barbetuose visur kombinuota virinimas ir kniedės. Ir jų dydis net 200 masteliui "įkandamas" . O kur, kiek ir kokių kniedžių daryti - tai čia jau modelio autoriui spręsti :) .

P.S. "Vikipedia" nėra rimtas ko nors įrodymas. Ten informaciją talpina, kas netingi. Ir nors ji kažkiek tikrinama, taisoma - vis tik nėra pakankamai patikima. Tai greičiau pažintinė - įvadinė medžiaga ;) .

Su pagarba
Antanas
Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Antanas Povilaitis
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: Gru 18th, '08, 00:07
Miestas: Šilutė

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė Prunce » Bir 6th, '12, 21:59

Tai, Antanai, aš ir parašiau, kad šią informaciją galima rasti "net Vikipedijoje". Beje, kad kniedė didelė, dar nereišlia, kad ji pūpsos kaip arbūzas ant tam tikro įrenginio ar antstato. Jau ir tada buvo naudojamos kniedės su taip vadinama "paslėpta" galva, t. y. ji išsiplodavo iki lygaus su metalu paviršiaus, o tam, kad tvirtai sujungtų detales, buvo įzenkuojamas išorinis (arba vidinis) metalo lakštas. Teko tokį kniedijimą matyti viename VLRĮ remontuotame TSRS statybos garlaivyje. Jo korpusas dar buvo kniedytas ir, atrodo, kad laivas statytas dar prieš karą. Tai korpuso išorėje tų kniedžių po nudažymo visai nesimatė. Laivas vadinosi "Velsk", jei tiksliai pamenu.
Tai tiek
kviečiu apsilankyti www.kvaksiuk.com/shop-eu/ Galbūt, tai, ko Tu ieškojai, yra čia...
Vartotojo avataras
Prunce
Site Admin
 
Pranešimai: 5785
Užsiregistravo: Lap 27th, '08, 21:50
Miestas: Gargždai

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė Antanas Povilaitis » Bir 7th, '12, 10:22

Puiku, kad sutarėme šiuo klausimu Pranai :) . Žinoma, kniedžių yra įvairių, bet nesigilinu į tai. "gede" manau išstudijuos dabar viską iki smulkmenų ir nuspręs, ar jam jų išvis reikia ir kokių. Gerų modelių visiems.

Su pagarba
Antanas
Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Antanas Povilaitis
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: Gru 18th, '08, 00:07
Miestas: Šilutė

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė Antanas Povilaitis » Bir 13th, '12, 22:20

Iliustracija kniedžių-virinimo panaudojimui - "Bismarck" laivugalis :) .

Su pagarba
Antanas
Prikabinti failai
kniedes-virinimas.jpg
Kniedytas virintas korpusas. 1940/1941 metai.Vokietija.
kniedes-virinimas.jpg (60.74 KiB) Peržiūrėta 1070 kartus(ų)
Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Antanas Povilaitis
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 497
Užsiregistravo: Gru 18th, '08, 00:07
Miestas: Šilutė

Re: DKM "Admiral SCHEER"(Fly Model Nr.42)

Standartinė gede » Sau 7th, '13, 21:33

Sveiki, sunkiai, bet stumiasi ;)
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis
Vartotojo avataras
gede
Modeliuotojas
 
Pranešimai: 669
Užsiregistravo: Lie 11th, '09, 18:50
Miestas: Panevėžys

AnkstesnisKitas

Grįžti į VANDENYJE IR PO VANDENIU

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron